contact number

My contact number 01137063147 call/sms

Saturday, June 5, 2010

aku gembira

hehe ptg td aku sembelih itik free range aku..itik derhaka tue jalan2 sekampung merata2..pastu tackle angsa jantan aku...dh angsa jantan tk peduli kat ang betina...maka saja la menyebabkan aku marah..itik apa ntah kwn2 dia dulu semua putih dia jer ada tompok hitam kat kepala..psl tue tk laku..4bln ngam2 aku bela dia berat 4kg..ntah apa la dia mkn...berat giler..semasa berita nie ditulis..itik telah selamat menjadi kari itik..bsok pepagi mau makan dgn roti..biar semalaman dulu kot kasi kari tue jd yg TERBAIK
wife aku marah2 gak psl tue itik dia punya duit yg beli dulu...tp tunggu la bila dia rasa kari itik nie..haha mesti lg sayang...
ayam so far seko pun tkde yg sakit or ada simptom2 tk best...syukur la kot...anak ayam plak 50ekor setakat nie dh gunakan 11kgdedak...kena buat tempat makan yg lain kot dr yg readymade punya..mana tau cara tue leh elak pembqaziran makanan..dulu tk amik port pn psl bazir2 nie tp la modal dh tahap bernafas dlm lumpur kena jaga elok2 la..ayam kacuk pun sama gak tp mkn baru 9kg..psl aku saja hadkan pemakanan dia..nk tgkada gangguan ketara tak dr segi pertumbuhan dia. cuma sebagai ganti brooder aku besar lg la saiz dia utk elak cannibalism...tgk aper result nnti...
hehe ckuplah menulis..aku nk alih kari letak bwh meja mkn

No comments: