contact number

My contact number 01137063147 call/sms

Tuesday, June 8, 2010

cerita pokok2 dan ayam

hehe hari nie dh 2 hari pagi2 hujan..ayam2 pun bosan jer aku tk bg kuar reban,,padan muka kang bg kluar kang dmam plak..aku sapu2 rebaN pastu hujan pun berenti,,k pokok2 limau aku mcm ksian jer tk selesa rumput byk sgt..ape da ayam tak moh mkn rumput...dia nk makan sayur salad pasar da..so amik la cangkul dan kemaskan pokok limau..dapat la kemas 3 baris...pastu alang2 baja subsidi ada 2 guni aku rembat pakcu aku punya..kasi baja smua pokok pisang,limau dan pokok ubi kayu...hehe kata baja free..
ptg td gak buat batas celah baris pokok limau dan alih anak2 pokok kunyit...tk tau la naper aku gatal tanam byk pokok tu...harap2 daun dia nnti bleh la jual..2/3 bulan lg hopefully berlambak la pkok kunyit aku..
senja td gie jual ayam...ngada2 btul chef kat situ..aku bawak betina smua dia nk jantan byk plak..nk buat masak aper ntah..so kna anta dua trip la..pukul 8 wife aku gie anta ayam2 jantan plak...skit punya lama aku tunggu rupanya dia gie Mesin ATM trus bayar duit ayam aku gantung kt sorang bro nie...hehe time aku angkat ayam dia aku igt nk angkat secukup modal jer alih2 dia bg offer baik punya suh aku amik smua ayam yg ada sen yg mana tk ckup bank in kemudian...so byk la untung aku hari nie..dpt jual ayam bro tue n ayam2 aku sdiri...psl dpt amik ayam byk dpt la jual byk..syukur nikmat ini mlm boleh tidur awal...

No comments: