contact number

My contact number 01137063147 call/sms

Wednesday, June 16, 2010

stok ayam yg ada..

minggu nie ada lebih kurang 180ekor anak ayam utk dijual..ada dlm 110ekor umur dlm seminggu tp hari ahad nie baru la ckup seminggu..belen2 tue umur seminggu lebih...selain drpd tue umur dlm3minggu hingga 2bln...yg nie yg ori..

selain drpd tue, ada dlm 150ekor anak ayam kacuk.leghorn dgn penama ntah..yg nie bkn aku punya just tolong jualkan jer..umur 2 minggu harga 2.70 sekor.klau beli aku tkde bg waranti ker aper ker psl nie bkn anak yg aku tetaskan

ayam dara roughly ada 60-70 ekor..dh ada tuan punya baru...induk yg dh bertelur ada roughly 100ekor utk dijual..bapak ayampun ada..sape nk beli aku jual la..

PROMOSI..beli induk betina lebih 10ekor dan bapak jantan, aku bg jantan muda bt spare jd bapak F.O.C..yg bapak senang cerita beli 10ekor betina dan pilih sdiri 2ekor bapak..kita timbang seko jer..

bapak or ibu ayam yg ada dlm reban aku, boleh pilih tk kisah la dlm reban special aku ker dlm reban besar ker janji korang berkenan...tkde simpan stok terbaik utk diri sdiri shj...smua boleh angkut...dara shj kena nego awl2 psl dara dan ayam jantan muda biasanya dh simpan utk restoren..

anak2 ayam klau nk lebih dr 100, mungkin klau my sekutu nak deposit buyer kena bg la kat sekutu sy sdiri or lagi baik g deal sdiri...hehe sy tk mau amik or pegang deposit.. (ni benda hidup, mcm2 variable so tk nk amik risk)

selain drpada tue, sukacita sy nk maklumkan...hARI NIE HARI RABU..HEHE tkla sy ada nk buat jualan inkubator plywood mcm yg aku pakai, ada semi auto or auto..harga and terms jualan belum decide lg..tunggu sample yg sy buat dpt menetaskan ayam or tak..pastu baru bleh cerita..hopefully by this weekend dh tau la finally jadi ker tk inkubator yg sy buat selepas berkali2 mencuba trial n error..haha

1 comment:

Anonymous said...

salam. ada lg tak stock induk ayam ni? kalau ada bgtau ye. saya mmg ada perancangan nk beli.
-jua-