contact number

My contact number 01137063147 call/sms

Tuesday, May 25, 2010

YA AMPUNN!!!

terima kasih kpd abg razalipro..hehe bagai pucuk dicita ulam mendatang..aku tgh keluh kesah(btul ker bahasa nie) mengenangkan sikap terburu2 aku perabiskan akar patawali yg ada..abg razali letak msg kat shoutbox offer herba tue...time tue lak ngam2 tgh aku hbis cangkul men"cangkul" kemaskan pokok2 limau so dgn tk berlengah lg tkde tkar2 baju pun trus shoot gie umah dia..tkde la jauh 45min jer rupanya..tp yg tk bestnye jalan tk on the way gie tempat keja bini aku..haha aku terpaksa rela jd driver utk wife skali bkn takat ayam jer(huhu wife aku apa sakit tah, pagi jer lemah...mlm jer antara maghrib ke isyak out time lain segar bugar) so wife ckp ok dia lepak2 fesbook kt ofis dn suruh aku amik herba tue dulu, cantik la mlm tue plak uncle nie sibuk nk anta anak tuisyen...
dia bg aku daun patawali dn serumpun pokok hempedu ular..byk guna hempedu ular nie..klau anak aym dia suruh buh sehelai jer dlm seliter air...utk org pon dia dh ckap mcm mana nk guna..amik org umah pastu dlm keta org umah tanya nk tgk pokok ular..aku tunjuk la..pastu dia tanya mcm mana nk guna..excited punya psl aku terangkan la sambil buat demo...huhu sejurus sblm aku buat, aku terfikir,,EHH!!! td klau utk org kena kunyah ker wt mcm teh? aisey mkn jer kot daun dia cuba try test nk tipon uncle razali segan la plak dia dh ajar aku plak buat bodoh sombong tk nak tulis note.aku dh expect pahit tp YA AMPUN!! pahitnya..aku plak konon macho mkan segenggam trus bini aku petik kasi..yerla aku tgh drive...arghhh...cerah trus bijik mata, nk ludah keluar pun tk terdaya so aku telan je( @#$@ wrong step da!!) rasa mcm hypo plak pastu..tekanan darah mcm rendah sgt!seram sejuk n peluh2..waa pastu sekejapan tue jgak aku berenti tepi jalan..first time la rasa segala2nya pahit...coca-cola pun rasa kopi kaw!kumur2 pun tk jd, balik rumah aku mamah2 nescafe pun ttap ada rasa pahit kt mulut n tekak..huhu sadis giler..
lpas gosok gigi trus tido pagi nie badan segar giler...haha tp mulut ada rasa pahit lg..berus gigi aku pon mcm lekat pahit tue..rupa2nya kena pakai buat mcm teh dh..pagi nie kasi anak ayam..relaks jer..nk tanya kot2 sapa tau bleh clarify kan..agak2 kt lidah aym ada deria rasa gak ker??

apa2 pun terima kasih kpd MR. Razalipro kerana sudi menerima kedatangan sy on short notis sesenja plak tue..tq also for the very nice advice that u give me..semoga ALLAH memberkati anda

No comments: